close

Everything which in the world is setting off your beauty
世上存在的任何事物都是為了襯托你的美而存在

when I see you , my heart was always racing
每當我看見妳,我的心跳總是會亂了節奏

you helped me find the sun
是妳讓我看見太陽

when I give up , you were always trying to encourage me
當我灰心,你會試著鼓勵我,讓我振作起來

you , you , you ~ Don't doubt
妳,妳,就是妳別懷疑

you let me to wake up 
是你讓我覺醒

you joyful for me
是你讓我歡喜

you don't need to have a pretty surface
妳無需要極美

I think "The simpie is perfect'
我想"簡單就是完美"

since I meet you
自從我遇見妳

I know I'm living in your life
我才知道我存在在你的存在


我英文不怎麼好壓

有靈感就將他寫下

假如語法或用字錯誤請見諒優

http://club.pixnet.net/AirriA/forumtopic/8882
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛爾 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()